У рамках проведення Національного тижня безбар’єрності, який стартував 19 травня 2025 року, у Головному управлінні ДПС у Миколаївській області проведено нараду-навчання за участі керівництва служби, фахівців центрів обслуговування платників та державних податкових інспекцій, які задіяні у спілкуванні з особами з інвалідністю та маломобільними групами населення, щодо особливостей надання послуг, толерантного ставлення, використання чутливої мови спілкування та недопущення дискримінації.
Відмітимо, що завданнями тижня безбар’єрності є:
підвищення рівня обізнаності громадян про безбар’єрність, як вона впливає на розвиток суспільства;
формування позитивного ставлення до безбар’єрності як суспільної норми через конкретні історії та приклади;
підкреслення ролі кожної людини на шляху до створення безбар’єрного суспільства.
Під час заходу заступниця начальника Головного управління ДПС у Миколаївській області Ольга Купчишина розповіла учасникам про загальні засади створення безбар’єрного простору на засадах рівності, недискримінації, доступності та інклюзії, принципи доступності та рівного сервісу для усіх платників, що впроваджує ДПС.
Поряд з цим, фахівчиня ознайомила присутніх з ключовими напрямами комунікації для створення безбар’єрного простору та її принципів.
Також детально розглянуто питання використання чутливої лексики під час бесід з особами з інвалідністю та маломобільними групами населення.
Ольга Купчишина зазначила, що дізнатися більше про безбар’єрність можна на сайті ДПС у розділі «безбар’єрність» (https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/diznaysya-bilshe-pro-bezbarernist/), в якому міститься довідник безбар'єрності – гід з толерантної взаємодії із словником коректних визначень та розділами, які враховують контекст війни зокрема; гайд безбар’єрних подій; майданчик спільноти «Бізнес без бар’єрів» та платформа «Ти як?».
Безбар’єрність – це не лише про інфраструктуру, а про повагу і гідність, це коли зручно усім без винятку! Ми не просто адаптуємо – ми відкриваємо можливості.