Відповідно до змін, внесених пп. 2 п. 6 розд. І Закону України від 14.07.2020 р. № 786-IX , з 07.11.2020 року статтю 42 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) доповнено новим пунктом 42.6. За ним електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПКУ, законів України від 22.05.2003 р. №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон №851), від 05.10.2017 р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155) без укладення відповідного договору.
Керівник платника податків визначає, змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, та визначає їхні повноваження.
Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог Законів № 851 та № 2155.
Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється виключно у випадках: