В Центральній ДПІ днями для платників податків було проведене чергове тренінг-навчання про новації застосування РРО(ПРРО) з 1 січня 2022 року.
Фахівець ДПІ Тетяна Простякова на прохання відвідувачів ЦОП ДПІ розповіла як діяти, коли додаток для ПРРО завис, пропав Інтернет, розрядився телефон в якому встановлений додаток.
Якщо немає зв’язку з сервером, то програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО) переходить автоматично в режим офлайн. Відлік часу, протягом якого ПРРО працював у режимі офлайн, починається від дати та часу, зазначених у повідомленні про проведення розрахункових операцій в режимі офлайн з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн» до дати та часу, зазначених у повідомленні з відміткою «завершення режиму офлайн», а також від дати та часу, зазначених у повідомленні з відміткою «завершення режиму офлайн» до дати та часу, зазначених у повідомленні з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», якщо в період між такими строками фіскальним сервером Державної податкової служби не було зареєстровано розрахункових документів в режимі онлайн-обміну.
Під час переведення програмного реєстратора розрахункових операцій в режим офлайн одночасно має бути сформоване електронне Повідомлення про проведення розрахункових операцій у період відсутності зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером за формою № 4-ПРРО.
При цьому, суб’єкти господарювання (користувачі ПРРО) не формують та не направляють до фіскального сервера Повідомлення за ф. № 4-ПРРО, оскільки воно формується автоматично самим ПРРО при переході в режим офлайн/онлайн.