Роз’яснювальна робота серед платників податків щодо практичності, зручності та переваг користування електронними сервісами ДПС - пріоритетний напрямок роботи снігурівських податківців.
Так, під час проведення зустрічі з платниками, головна державна інспекторка ДПІ Алла Водарчук розповіла присутнім, що для того, щоб стати учасником електронного документообігу з державними податковими органами, платник повинен отримати КЕП (кваліфікований електронний підпис) від надавачів електронних довірчих послуг (АЦСК «Приватбанк», КНЕД ІДД ДПС України тощо) або мати захищений носій особистого ключа - засіб кваліфікованого електронного підпису з «хмарного сховища» (хмарний підпис).
Податківиця зазначила, що захищений носій особистого ключа - засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа, має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу. Такий захищений носій може зберігатися у вигляді електронного носія або може бути реалізований у вигляді «Хмарного сховища».
Відповідаючи на питання присутніх, начальник ДПІ Наталія Дребот додала, що сервіс «Хмарне сховище» надає можливість зберігати особисті ключі користувачів у засобі кваліфікованого електронного підпису, доступного онлайн. Кожен особистий ключ захищений паролем, доступ до якого є тільки у власника та використання його можливе лише після успішної аутентифікації (ідентифікації особи).
Для присутніх проведено тренінг щодо входу до Електронного кабінету платника податків за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал Державної податкової служби України за допомогою кваліфікованого електронного підпису та «хмарного» підпису.
Алла Водарчук покроково зупинилася на здійсненні входу до приватної частини Електронного кабінету із застосуванням особистого ключа з хмарного сховища користувача.