Фахівці Доманівської ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області зустрілися з підприємцями, що здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Податківці роз’яснили платникам питання застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій під час здійснення розрахункових операцій та обов’язкової видачі покупцеві фіскального чеку. Видача фіскального чеку є гарантією сплати податків від продажу товару чи надання послуги, а отримання фіскального чеку покупцем дає можливість повернути неякісний товар у встановлений законодавством термін.
Податківці також роз’яснили суб’єктам господарювання, які здійснюють діяльність у сфері виробництва, оптової та роздрібної торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального, основні зміни у ліцензуванні. При цьому зазначили, що підприємець який здійснював свою діяльність на підставі ліцензії з дня запровадження воєнного стану в Україні до 27.07.2024, та якщо термін дії ліцензії закінчився в цей період, при умові що нова ліцензія не була отримана, зобов’язаний до 01.11.2024 подати заяву про отримання нової ліцензії на право провадження відповідної діяльності і сплатити не сплачені протягом зазначеного періоду чергові платежі за ліцензію, у т.ч. за період з дня закінчення строку дії ліцензії до 01.11.2024, або до дня отримання нової ліцензії.
В інспекції розповіли про обов’язок підприємців, які здійснюють діяльність у сфері виробництва, оптової та роздрібної торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального, до 01.01.2025 пройти електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті платника податків та подати заяву про здійснення листування з контролюючим органом в електронному вигляді.