Заступниця начальника відділу податкових сервісів та звітності Центральної ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області Світлана Стефанишин проводить консультації та тренінги для платників податків.
На черговому тренінгу фахівчиня роз’яснила питання оформлення суми готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків, у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії. Вона зазначила, що у розрахунковій книжці записом «Службове внесення» фіксується сума готівки, яка була на місці проведення розрахункових операцій на час відключення електроенергії та початку роботи з використанням РК.
Світлана Стефанишин наголосила, що після відновлення постачання електроенергії, переходячи на роботу з РРО, суми, зафіксовані у РК за період відключення електроенергії, проводяться через РРО з використанням операції «Службове внесення», а в РК на цю суму необхідно зробити запис «Службова видача». Після використання всіх розрахункових квитанцій на реєстраційній сторінці РК необхідно зазначити дату її закінчення та загальну суму розрахунків за всіма розрахунковими квитанціями у книжці.