У Миколаївській ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області відбулася чергова зустріч з платниками податків.
Під час зустрічі розглянуто актуальні питання застосування РРО та платіжних терміналів при здійснені готівкових розрахунків, обговорено переваги використання та порядок реєстрації ПРРО, а також порядок впровадження нового сервісу «Е-повідомлення».
Податківці детально пояснили послідовність дій платника для реєстрації програмного РРО. Повідомили, що суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати ПРРО, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган за формою 20-ОПП. Використовувати ПРРО можна тільки після включення його до реєстру ПРРО.
Фахівці ДПІ роз’яснили, що з метою підвищення рівня інформування платників податків про суми помилково сплачених податкових платежів, єдиного внеску, ДПС було розроблено та впроваджено новий сервіс «Е-повідомлення». Платники податків мають можливість отримувати в розділі Вхідні/вихідні документи/Вхідні/Повідомлення електронне інформаційне повідомлення про помилкову сплату платежів та миттєво здійснювати направлення до територіального органу ДПС, в якому обліковуються такі суми, заяву про перерахування коштів в електронному форматі.
Платникам запропоновано приєднатись до користувачів нового мобільного застосунку «Моя податкова». Цей застосунок можна завантажити на свої ґаджети і він є простим та зручним інструментом для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків з використанням платіжних систем.
Фахівці нагадали, що суб’єкти господарювання можуть зареєструвати ПРРО, скориставшись безкоштовним програмним рішенням, яке розміщено на веб-сайті ДПС України у банері «Програмні РРО» за покликанням: https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/.
Детально про електронні сервіси - за покликаннями: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/, https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/e-kabinet/.