Надання адміністративних послуг платникам податків є одним із основних напрямків роботи податкової служби Миколаївщини. В Центрах обслуговування платників ГУ ДПС у Миколаївській області надається широкий комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платники у зручний для них час мають змогу подати податкову звітність, отримати кваліфіковану консультацію та якісні адміністративні послуги.
Найбільшим попитом у платників користується послуга з видачі картки платника податків. З початку року нею скористалися 19 332 громадянина.
Не менш запитуваною послугою залишається видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Впродовж 4 місяців поточного року за нею звернулося 4 056 громадян.
Також, впродовж звітного періоду, було зареєстровано 976 книг обліку розрахункових операцій, 709 реєстраторів розрахункових операцій та 420 розрахункових книжок. Окрім того, платникам надано 237 витягів з реєстру платників ПДВ.
Нагадуємо, що на Миколаївщині здійснюють діяльність 22 державні податкові інспекції, на базі яких працюють 8 сервісних центрів обслуговування платників (ЦОП), а також функціонує 1 пункт видачі електронних ключів, розташований в адмінбудівлі Центральної ДПІ.
Повідомляємо, що станом на 10.05.2023 внаслідок ворожих обстрілів з боку агресора пошкоджень та руйнувань зазнали приміщення деяких ЦОП та державних податкових інспекцій області. Тому рекомендуємо з актуальною інформацією щодо роботи інспекцій ознайомитися на сайті Головного управління ДПС у Миколаївській області за посиланням: http://mk.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/teritorialni-organi/.
Враховуючи, що чимало громадян та представників бізнесу надають перевагу сучасним інформаційним технологіям, платники податків можуть скористатися електронними сервісами ДПС, зокрема «Електронним кабінетом платника».
Бережіть себе! Разом до перемоги!