У І півріччі 2023 року фахівцями ДПС у Миколаївській області видано карток платника податків та внесено до паспорта громадянина України (у вигляді книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків у кількості 29 433. За цією послугою до податкових органів звернулося найбільше громадян.
Серед адміністративних послуг також користуються попитом такі як надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 5 743 та витягів з реєстру платників податку на додану вартість – 389. Крім того, платники податків отримали 3677 послуг, пов’язаних з реєстрацією реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок.
Звертаємо увагу, що адміністративні послуги ДПС можна отримати у режимі онлайн. Процес подання звітності суттєво полегшує електронне звітування через електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (http://cabinet.tax.gov.ua). За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf.
Нагадуємо, що на Миколаївщині здійснюють діяльність 22 державні податкові інспекції (далі – ДПІ), на базі яких працюють 8 сервісних центрів обслуговування платників (далі – ЦОП), а також функціонує 1 пункт видачі електронних ключів, розташований в адмінбудівлі Центральної ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області.
Повідомляємо, що станом на 01.07.2023 внаслідок ворожих обстрілів з боку агресора пошкоджень та руйнувань зазнали приміщення деяких ЦОП та ДПІ області. Тому рекомендуємо з актуальною інформацією щодо роботи ДПІ ознайомитися на сайті ГУ ДПС у Миколаївській області за посиланням: http://mk.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/teritorialni-organi//.