Серед пріоритетних напрямків роботи ДПС Миколаївщини є забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян.
За 9 місяців 2024 року до Головного управління ДПС у Миколаївській області надійшло всього 234 письмових звернення громадян.
Отримано звернень поштою безпосередньо від громадян – 89, засобами електронного зв'язку, через мережу Інтернет – 70, від інших органів, установ, організацій – 75.
У зверненнях громадяни порушували питання, зокрема, щодо:
інформування про ухилення від сплати податків – 75;
контрольно-перевірочної роботи (в т.ч. щодо штрафних (фінансових) санкцій (штрафи), проведення перевірок) – 30;
податку на майно – 74;
реєстрації та обліку платників податків – 19;
відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 14 тощо.
У січні – вересні 2024 року надійшло 3 колективних звернення та 5 анонімних звернень.
За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС у Миколаївській області вирішено позитивно 87 звернень, дано роз’яснення на 134 звернення, направлено за належністю – 5 звернень, не підлягало розгляду – 4 звернення, знаходяться на виконанні (термін розгляду не настав) – 4 звернення.
Нагадуємо, що Головне управління ДПС у Миколаївській області приймає:
письмові звернення на поштову адресу: 54001, м. Миколаїв, вул. Героїв Рятувальників, 6;
електронні звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку - на поштові скриньки:
для звернень громадян: mk.zvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації);
для самозайнятих осіб, фізичних осіб - підприємців та юридичних осіб: mk.official@tax.gov.ua.