У 2024 році на розгляд до Головного управління ДПС у Миколаївській області направлено 44 звернення платників, які надійшли на інтерактивний сервіс «Пульс» Контакт-центру ДПС. Тематика звернень різноманітна щодо: роботи органів ДПС – 12, перерахунку майнових податків – 26, роботи ЦОП - 6.
Усі питання розглянуто із дотриманням термінів. Заявникам надано відповідні роз’яснення. Випадків формального розгляду, порушення термінів розгляду звернень, що надійшли на сервіс «Пульс» та вчинення тиску працівниками ДПС на заявників після звернення на сервіс «Пульс» не встановлено.
Крім того, у 2024 році на розгляд до ГУ ДПС у Миколаївській області направлено 38 звернень платників, які надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр».
Основна тематика звернень щодо: нарахування майнових податків – 19, проведення контрольно-перевірочних заходів – 9, надання роз’яснень податкового законодавства - 10.
На усі звернення надано ґрунтовні відповіді, без порушення термінів.