Головне управління ДПС у Миколаївській області проводить розширену роз’яснювальну роботу з бізнесом щодо необхідності використання при проведенні розрахунків належним чином зареєстрованих реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій, а також допуску до робочих місць лише офіційно працевлаштованих працівників.
Підрозділом податкового аудиту ГУ ДПС у Миколаївській області на постійній основі здійснюються активні заходи податкового контролю суб’єктів господарювання в частині виявлення порушень порядку проведення розрахунків при продажу товарів.
Під час проведення фактичних перевірок суб’єктів господарювання у Вознесенському та Первомайському районі Миколаївської області податківцями зафіксовано факти не проведення розрахунків через РРО/ПРРО та невидача розрахункових документів; відсутність обліку товарних запасів у встановленому порядку.
За порушення порядку проведення розрахунків до суб’єктів господарювання застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 74 тисячі гривень.
Крім того, встановлено випадок працевлаштування робітника без оформлення трудових відносин. Відповідні матеріали направлено до Південного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці для вжиття заходів реагування.
Також, під час проведення контрольно-перевірочних заходів на території міста Нова Одеса податківцями встановлено, що бізнесмен здійснював діяльність з реалізації продуктів харчування без державної реєстрації як суб’єкта господарювання, що суперечить нормам законодавства України. За фактами встановленого порушення складено протокол та направлено матеріали до суду.
Податківці вкотре застерігають платників податків від вчинення умисних дій, спрямованих на ухилення від виконання обов’язку сплати податків та фіскалізації розрахунків, оскільки такі ризики призводять до значних фінансових наслідків у вигляду штрафних санкцій для порушників законодавства. А офіційне оформлення трудових відносин з найманими працівниками – це не тільки гарантоване уникнення штрафів, а й репутація сумлінного платника податків.