Сьогодні Державна податкова служба України пропонує десятки онлайн-сервісів, які спрощують взаємодію з органами ДПС та економлять час і ресурси платників податків. Більшість з них реалізовано в Електронному кабінеті платника (далі - Електронний кабінет): https://cabinet.tax.gov.ua/.
Головне управління ДПС у Миколаївській області інформує платників податків, що для здійснення листування з контролюючими органами через Електронний кабінет необхідно надіслати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою:
J1391602 – для юридичних осіб;
F1391602 – для фізичних осіб.
Для подання зазначеної заяви потрібно виконати такі кроки:
1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету;
2. Обрати режим «Введення звітності»;
3. Заповнити форму документа (у формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника заповнюються автоматично);
4. Підписати та відправити документ до контролюючого органу.
Нагадуємо, що доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Детальна інформація про електронні сервіси доступна за покликанням: https://tax.gov.ua/diyalnist-/elektronnyi-servisi/.
Обирайте сучасний електронний формат взаємодії - економте час та ресурси!