Під час брифінгу для представників засобів масової інформації начальниця управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Миколаївській області Тетяна Добренецька повідомила, що у січні – травні 2025 року платники податків Миколаївщини отримали понад 40 тисяч адміністративних послуг.
Найчастіше громадяни зверталися до податкової служби для отримання картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Таких послуг за 5 місяців поточного року надано 25059.
Крім того:
видано відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 8150;
зареєстровано програмних реєстраторів розрахункових операцій – 2056;
зареєстровано книг обліку розрахункових операцій – 1322;
зареєстровано розрахункових книжок – 1131;
зареєстровано реєстраторів розрахункових операцій – 712;
зареєстровано платників податків на додану вартість – 1086;
надано витягів з реєстру платників ПДВ – 496.
Податківиця нагадала, що на Миколаївщині здійснюють діяльність 4 державні податкові інспекції, на базі яких працюють 6 сервісних центрів обслуговування платників (ЦОП) та 14 пунктів обслуговування, до яких можна звернутися з питань отримання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, приймання звітності, заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС. Платникам на практиці демонструють, як саме проходить процес подання декларації, за допомогою яких програм формується, підписується та відправляється податкова звітність.
До послуг відвідувачів комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності підприємців та громадян розміщено тематичну друковану продукцію, оформлено інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Також в області функціонує 1 пункт видачі електронних ключів, розташований в адмінбудівлі Миколаївської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області.
Тетяна Добренецька відмітила, що стратегічним напрямом роботи ДПС є якісне сервісне обслуговування платників. Саме тому податкова служба постійно вдосконалює сервісне обслуговування платників та докладає максимум зусиль для задоволення потреб платників, зокрема, у сучасних, зручних та зрозумілих сервісах, які забезпечують легку і стабільну сплату податків до бюджету, подання звітності та отримання послуг.
В умовах воєнного стану залишається актуальним максимальне використання дистанційного формату спілкування та електронних сервісів. Найпопулярнішим дистанційним сервісом ДПС є Електронний кабінет платника (далі – Електронний кабінет).
Скористатись Електронним кабінетом можна цілодобово як із персональних комп'ютерів, так і з смартпристроїв, сервіс працює безкоштовно. За допомогою Електронного кабінету платники можуть сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платники мають можливість у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме, отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Своєрідним проривом у сфері діджиталізації ДПС є впровадження мобільного застосунку «Моя податкова». «Моя податкова» - простий i зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Мобільний застосунок може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так i iOS.
Тож бережіть себе та користуйтеся електронними сервісами податкової служби!