На цьому тижні фахівці управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Миколаївській області провели чергові зустрічі з представниками підприємств Миколаївщини.
Слід зазначити, що незважаючи на військовий стан в країні, бізнес працює та наповнює бюджети. Тож, його підтримка – це інвестиція у сьогодення та майбутнє. Робимо ще один крок для ефективного діалогу з бізнесом.
Більшість питань, що розглядалися під час зустрічей, стосувалися підтримки місцевого бізнесу, зокрема, виведення платників з ризиковості, механізму розблокування податкових накладних, виправлення недоліків у роботі підприємства та поданні податкової звітності.
Під час спілкування платники податків отримали фахові відповіді за свої запитання. Податківці розповіли про алгоритм роботи СМКОР, необхідність подання разом із таблицею даних пояснення з посиланням на податкову та іншу звітність платника, умови, за яких передбачена автоматична реєстрація зупинених податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН.
Слід зазначити, що на таких зустрічах детально розглядається кожна ситуація платника, надаються індивідуальні роз’яснення і практичні рекомендації. Такий відкритий діалог дає можливість говорити про всі потреби та разом знаходити ефективні рішення.
Окремо фахівці зупинилися на електронних сервісах податкової та інформаційних джерелах ГУ ДПС, які дають змогу вирішувати нагальні питання дистанційно.
Крім того, учасникам зустрічей нагадали, що у Головному управлінні ДПС у Миколаївській області функціонує консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Головне завдання центру - надати практичну допомогу та роз’яснення платнику, у якого виникли труднощі з реєстрацією ПН/РК. Звернутися до фахівців центру можна за телефонами: (0512) 50-18-71, (0512) 50-18-32, (0512) 50-18-12, (0512) 50-19-18, (0512) 50-18-33, 093 964 21 32, а також за адресою: м. Миколаїв, вул. Героїв Рятувальників, 6.
Податкова служба й надалі покращуватиме якість податкового сервісу, у тому числі й розширення переліку та якості електронних послуг.
Зустрічі з представниками бізнесу проходили у форматі активного діалогу. Учасники обговорили найбільш хвилюючі для бізнесу проблеми і шляхи їх розв'язання. Системна комунікація з платниками податків дозволяє не лише вирішувати нагальні питання, але й створює комфортні умови для роботи у правовому полі.
Фотоматеріали по темі