У січні – червні 2025 року платники податків Миколаївщини отримали майже 46 тисяч адміністративних послуг. Про це повідомили в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Миколаївській області.
Найчастіше громадяни зверталися до податкової для отримання картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Таких за 6 місяців поточного року надано 29 322.
Крім того:
видано відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 9 459;
зареєстровано програмних реєстраторів розрахункових операцій – 2605;
зареєстровано книг обліку розрахункових операцій – 1 585;
зареєстровано розрахункових книжок – 1299;
зареєстровано реєстраторів розрахункових операцій – 1 054;
надано витягів з реєстру платників ПДВ – 605.
Нагадуємо, що на Миколаївщині забезпечено роботу 4 державних податкових інспекцій, на базі яких працюють 6 сервісних центрів обслуговування платників (ЦОП) та 14 пунктів обслуговування, до яких можна звернутися з питань отримання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, приймання звітності тощо. В області функціонує 1 пункт видачі електронних ключів, розташований у Миколаївській ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області.
Повідомляємо, що внаслідок ворожих обстрілів з боку агресора пошкоджень та руйнувань зазнали приміщення деяких ЦОП та державних податкових інспекцій області. Тому рекомендуємо з актуальною інформацією щодо роботи інспекцій ознайомитися на сайті Головного управління ДПС у Миколаївській області за посиланням: http://mk.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/teritorialni-organi.
Також платники податків можуть скористатися електронними сервісами ДПС, зокрема Електронним кабінетом платника податків та мобільним застосунком «Моя податкова». Бережіть себе та рідних! Разом до перемоги!