З метою надання високоякісних послуг громадянам та бізнесу, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Миколаївській області постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.
Особливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. Розгляду звернень громадян відводиться особлива увага.
У січні – вересні 2025 року до Головного управління ДПС у Миколаївській області надійшло 238 письмових звернень громадян.
Отримано звернень поштою безпосередньо від громадян – 77, засобами електронного зв'язку, через мережу Інтернет – 85, від інших органів, установ, організацій – 76.
Усі звернення, що надійшли до податкової служби у Миколаївській області, за ознакою надходження поділяються на первинні – 232, дублетні – 5; повторні – 1, неодноразових і масових звернень за вказаний період не надходило.
У зверненнях громадяни порушували питання щодо:
інформування про ухилення від сплати податків – 43;
контрольно-перевірочна робота (в т. ч. щодо штрафних (фінансових) санкцій (штрафи), проведення перевірок) – 42;
податку на майно – 92;
реєстрації та обліку платників податків – 6;
відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 тощо.
За січень – вересень 2025 року надійшло 4 колективних звернення та 3 анонімних звернення. Питома вага колективних звернень від загальної кількості звернень громадян складає 1,7 відсотка.
За категоріями авторів за звітній період надійшло 11 звернень від учасників бойових дій, 1 – від особи з багатодітної сім’ї та 2 – від особи з інвалідністю ІІІ групи.
За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС у Миколаївській області вирішено позитивно 67 звернень, дано роз’яснення на 142 звернення, 3 звернення повернуто авторам, направлено за належністю – 2 звернення, не підлягало розгляду – 5 звернень, знаходяться на виконанні (термін розгляду не настав) – 19 звернень .
Пропозицій запису на особистий прийом від громадян та платників податків до керівництва, посадових осіб структурних підрозділів та державних податкових інспекцій Головного управління ДПС у Миколаївській області за 9 місяців 2025 року не надходило.
Нагадуємо, що Головне управління ДПС у Миколаївській області приймає:
письмові звернення – на поштову адресу: 54005, м. Миколаїв, вул. Героїв Рятувальників, 6;
електронні звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку – на поштові скриньки:
для звернень громадян: mk.zvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації);
для самозайнятих осіб, фізичних осіб - підприємців та юридичних осіб: mk.official@tax.gov.ua.