Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

ДПС Миколаївщини: У 2023 році прийнято 49 звернень від громадян, які надійшли через Урядовий контактний центр

опубліковано 30 січня 2024 о 09:22

Відповідно до Порядку взаємодії Офісу Президента України, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпечення належного реагування на звернення, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку та з використанням Інтернету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень» (зі змінами), та на виконання наказу ДПС від 06.10.2022 № 731 «Про затвердження Порядку організації роботи зі зверненнями, що надійшли до Державної податкової служби України та її територіальних органів від державної установи «Урядовий контактний центр», Головним управлінням ДПС у Миколаївській області проводиться постійна роботи щодо оперативного розгляду звернень громадян, фізичних осіб-підприємців, підприємств, установ, організацій та органів місцевого самоврядування, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку на урядову «гарячу лінію» або з використанням Інтернету через вебпортал державної установи «Урядовий контактний центр».

Сектором розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи ГУ ДПС у Миколаївській області за 12 місяців 2023 року прийнято 49 звернень з Урядового контактного центру від громадян. 

За результатами розгляду звернень структурними підрозділами ГУ ДПС у Миколаївській області заявникам надано аргументовані та вичерпні відповіді.