Головне управління ДПС
у Миколаївській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Первомайська ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області про переваги електронного кабінету платника податків

опубліковано 04 червня 2021 о 09:54

       З метою покращення ефективності адміністрування податків і зборів, своєчасності та повноти проведення платежів до бюджетів усіх рівнів, а також роз’яснення переваг подання податкової звітності у електронному вигляді, року працівниками Первомайської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області систематично проводяться практичні консультації з фізичними-особами підприємцями та громадянами на тему: «Переваги електронного кабінету платника податків».

        Під час зустріч платники податків мають можлтвість здобуии практичні навички користування «Електронним кабінетом» та отримали відповіді на наступні питання:

 1. Які переваги має платник при поданні звітності в електронному вигляді?

Платники податків отримують:

  • економію робочого часу;
  • звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;
  • гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
  • оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв'язку;
  • інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та відсутності заборгованості перед бюджетом (податковий орган щомісячно висилає повідомлення про наявну заборгованість перед бюджетом);
  • підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку);
  • конфіденційність інформації;
  • оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.

 2. Як можна отримати електронний підпис безкоштовно?

 

      Отримати безкоштовно кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна в приміщенні Миколаївської ДПІ, звернувшись за адресою: м. Миколаїв, вул. Лягіна, буд. 8 (Центр обслуговування платників).

      КЕП дійсний два роки. Якщо строк дії ключа закінчується і у даних платника не відбулося змін, за новим не треба йти до податкової. Вам потрібно встановити на комп'ютер програму «ІІТ Користувач ЦСК-1» та дистанційно сформувати новий.

       Крім того, КЕП можна отримати й у банку, якщо він має свій АЦСК. Так, АТ КБ «Приватбанк» видає безкоштовно своїм клієнтам КЕП, якими можна підписувати податкову звітність, документи, використовувати для входу в електронний кабінет платника..

 3. Які документи подаються для отримання податкової знижки та чи можливо подати таку декларацію в електронному вигляді?

      Фізична особа, яка звертається за податковою знижкою до податкового органу окрім податкової декларації про майновий стан і доходу має подати до податкового органу копії документів, які підтверджують витрати, що включають до податкової знижки (платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують продавця товарів і особу, яка зверталася за податковою знижкою), а також копії договорів за їх наявності, в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів і строк оплати за такі товари. При цьому, оригінали вищевказаних документів підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого Податковим кодексом.