Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про можливості електронних сервісів ДПС в Центральній ДПІ

опубліковано 29 грудня 2021 о 08:33

Днями працівники Центральної ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області провели черговий тренінг для платників податків щодо використання інноваційних електронних сервісів органів ДПС.

Провідний спеціаліст відділу електронних сервісів та звітності ДПІ Сіра Марина акцентувала увагу на тому, що платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (п. 42.6 ст. 42 ПКУ). В Електронному кабінеті здійснюється автоматизоване внесення до журналу всіх дій, що відбуваються в електронному кабінеті, включаючи фіксацію дати і часу відправлення, отримання документів через електронний кабінет та будь-якої зміни даних, доступних в Електронному кабінеті, за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу. Інформація про дату і час надсилання та отримання документів, іншої кореспонденції з ідентифікацією відправника та отримувача зберігається безстроково і може бути отримана через Електронний кабінет у вигляді електронного документа, в тому числі у вигляді квитанції у текстовому форматі (п. 421.1 ст. 421 ПКУ).

Сіра Марина розповіла про алгоритм отримання електронних цифрових підписів, які необхідні для роботи в Електронному кабінеті.

Податківиця принагідно відповіла на ряд питань платників податків стосовно одноразового (спеціального) добровільного декларування – як подається ця декларація, як працювати при цьому через електроні сервіси ДПС.