Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про порядок розгляду звернень розповіли в Снігурівській ДПІ

опубліковано 23 червня 2023 о 16:01

На черговій зустрічі з платниками податків начальник Снігурівської ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області Наталія Дребот повідомила, що набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 02.05.2023 року № 226 «Про затвердження Змін до Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах».

Начальниця інспекції озвучила основні зміни, передбачені вищезазначеним наказом, а саме:

приведено у відповідність до вимог статті 12 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон) перелік звернень громадян, до розгляду яких не застосовуються положення Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах;

уточнено механізми приймання, попереднього опрацювання та реєстрації звернень громадян, які надходять до ДПС та її територіальних органів, зокрема анонімних звернень, у яких порушені питання не належать до повноважень органів ДПС;

опрацювання та надсилання вихідних документів за результатом розгляду звернень громадян;

відбору звернень, що не підлягають реєстрації підрозділом з роботи зі зверненнями громадян.

Також Наталією Дребот наголосила на тому, що у разі настання обставин непереборної сили попереднє опрацювання та реєстрація звернень громадян у системі електронного документообігу (далі – СЕД) здійснюється за першої ж нагоди після завершення дії таких обставин.

Податківиця звернула увагу, що анонімні звернення не належать до повноважень органів ДПС, не пересилаються відповідному органу чи посадовій особі, а після здійснення реєстрації в СЕД передаються на архівне зберігання підрозділом по роботі зі зверненнями громадян.

Відповідь на електронне звернення громадянина надсилається на зазначену у зверненні електронну адресу, якщо заявником не висловлено бажання отримати її також засобами поштового зв’язку.

Зустріч з платниками пройшла у діалоговому спілкуванні. Всім присутнім були надані інформаційні буклети з питань, озвучених на зустрічі.