У Березнегуватській ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області постійно проводиться роз’яснювальна робота з платниками податків щодо застосування програмного РРО.
Фахівці інспекції представили представникам бізнесу 8 основних кроків роботи з ПРРО.
Крок 1. Обрати пристрій, на який буде встановлено ПРРО. У банері «Програмні РРО» розміщено посилання на цифрові платформи, де є програмне забезпечення ПРРО, пристосоване для відповідних операційних систем. Обрати забезпечення, яке пристосоване до операційної системи, що підтримується пристроєм, на який ви встановлюєте ПРРО.
Крок 2. Отримати кваліфікований електронний підпис для відповідальної особи. У банері «Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг» розміщено роз’яснення та зразки заповнення документів.
Крок 3. Повідомити ДПС про господарську одиницю, де встановлюється ПРРО, як про об’єкт оподаткування шляхом подання повідомлення за формою № 20-ОПП (форма J/F1312005).
Крок 4. Подати Заяву про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (форма J/F 1316605) або декілька заяв – за потреби. Заява в електронній формі подається засобами Електронного кабінету або засобами Єдиного вікна подання електронної звітності.
Крок 5. Щодо осіб (касирів), яким надано право роботи з ПРРО, надсилається повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (форма J/F1391802) через Електронний кабінет платника або будь-яке інше програмне забезпечення.
Крок 6. Ввести в ПРРО перелік товарів.
Крок 7. Відкриття робочої зміни на ПРРО відбувається на підставі технологічного повідомлення з типом відкриття зміни, яке автоматично формується програмним забезпеченням ПРРО при виконанні такої операції особою, яка здійснює розрахункові операції. На одному ПРРО може бути відкрита одночасно тільки одна зміна. При цьому дозволяється відкрити нову зміну за умови закриття попередньої.
Крок 8. Закриття робочої зміни здійснюється на підставі звіту або технологічного повідомлення про закриття зміни, яке формує програмне забезпечення ПРРО після формування звіту.