У Центрі обслуговування платників Центральної ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області на консультаційних зустрічах підприємцям розповідають про можливості використання електронних сервісів ДПС.
Головна державна інспекторка відділу податкових сервісів та звітності Юлія Степанець під час чергової тематичної бесіди з платником податків розповіла про переваги дистанційного спілкування з ДПС.
Такі інформаційно-роз’яснювальні зустрічі, що включають практичну частину, в податковій інспекції проводяться систематично. У переліку питань для обговорення з платниками податків також застосування РРО/ПРРО, подання звітності та отримання адміністративних послуг тощо.
Водночас податківці навчають платників онлайн-взаємодії. Фахівці інспекції переконують відвідувачів бути активними користувачами Електронного кабінету та застосунку «Моя податкова»! Це прості і зручні інструменти для отримання електронних послуг, а також сплати податків із використанням платіжних систем.
Очільниця ДПІ Лариса Сілочі постійно наголошує на тому, що кожен, хто цінує свій час, має опановувати новітні рішення для спілкування та взаємодії з контролюючими органами і отримання необхідної інформації онлайн. Державна податкова служба пропонує платникам сучасні інформаційні можливості. Набуття навичок роботи в Електронному кабінеті чи використання інших сервісів не вимагає спеціальних знань. Якісно користуватися сервісами ДПС може навчитися кожен.