Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Що робити, якщо касовий апарат вийшов з ладу?, - роз’яснили в Южноукраїнській ДПІ

опубліковано 29 листопада 2023 о 13:24

Фахівцями Южноукраїнської ДПІ проведена зустріч з платниками податків з актуальних питань податкового законодавства щодо застосування РРО/ ПРРО. 

Під час зустрічі податківці поінформували, як діяти підприємцям, якщо під час розрахунків сталося відключення електроенергії або касовий апарат вийшов з ладу. Дані доведеться відображати у книзі обліку розрахункових операцій (КОРО), а після усунення збою/технічних неполадок потрібні суми треба буде провести через реєстратор. Якщо суб'єкти господарювання заздалегідь не подбали про документи, які призупиняють розрахункові операції на час виходу з ладу реєстратора або відключення електроенергії, то таким ФОП потрібно зареєструвати книги і вносити туди дані у разі нештатної ситуації. Якщо ж у підприємця у розпорядчих документах передбачено призупинення розрахунків у разі технічних неполадок реєстратора чи відключення електроенергії, то книгу обліку реєструвати не обов'язково.

Фахівці роз’яснили, що після усунення неполадок реєстратора чи появи електроенергії необхідно буде провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книги.