Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці Новоодещини інформують платників про нові сервіси від ДПС

опубліковано 15 січня 2024 о 13:17

Для суб’єктів господарювання сьогодні дуже важливо бути поінформованими щодо змін податкового законодавства, можливостей сплати податків онлайн, впровадження нових сервісів від ДПС. 

Саме на цю тематику і проведено зустрічі з платниками податків, а також сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», під час якої працівники Новоодеської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області відповіли на запитання платників податків.

Присутнім повідомлено, що наразі Державною податковою службою України розроблено доступний мобільний застосунок «Моя податкова», який можна завантажити на телефони як на платформі Android, так і iOS. 

«Моя податкова» – це простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків з використанням платіжних систем. Тут можна отримати інформацію про адресу реєстрації та фактичне місце проживання; обʼєкти оподаткування; обовʼязок сплатити суму грошового зобовʼязання (ППР); стан розрахунків з бюджетом. 

У додатку доступні функції направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів та подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка). Також доступні квитанції; відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків; інформація з ДРФО про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору; листи контролюючого органу.

Частину сервісів застосунку можна отримати без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.

Присутнім на зустрічі вручено пам’ятки щодо використання наявних розділів та послуг застосунку, а також його завантаження.

Щодо консультацій у телефонному режимі на «гарячу лінію», то додзвонювачі отримали фахові відповіді на всі запитання щодо запропонованої тематики.