Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримати довідку про доходи? - роз’яснюють в Єланецькій ДПІ

опубліковано 26 січня 2024 о 10:17

До Єланецької ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області звертаються громадяни з питаннями, де та яким чином можна отримати довідку про доходи?

Спілкуючись з платниками головна державна інспекторка Наталія Гуменюк поінформувала платників, що отримати довідку про доходи можна в податковій інспекції. Для цього потрібно подати заяву у довільній формі на отримання послуги. Важливо розуміти, що заява має містити достатню інформацію про особу, яка звертається із запитом, а також її підпис.

Також заяву можна відправити поштою рекомендованим листом чи замовити заяву на отримання довідки онлайн в Електронному кабінеті платника податків на сайті ДПС або в Дії. Отримати довідку можна як особисто, так і через законного представника чи поштою на вказану адресу. Вона має бути готова за десять робочих днів після звернення.

У Єланецькій ДПІ наголошують, що для зручності платників податків ДПС запроваджено електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС».

Для отримання довідки про доходи необхідно зайти на головну сторінку Електронного кабінету через вебпортал ДПС  України (https://tax.gov.ua) або набравши в адресному рядку браузеру: https://cabinet.tax.gov.ua.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів - кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).

Після авторизації у розділі «ЕК для громадян» необхідно обрати вкладку «Запит про суми виплачених доходів». У формі Запиту (F1301803) заповнити всі реквізити, підписати особистим ключем, зберегти та відправити запит.

За результатами обробки запиту до особистого Електронного кабінету надійде «Відповідь про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного Реєстру фізичних осіб - платників податків», яку отримувач може переглянути, скачати чи роздрукувати.

Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.

В інспекції зазначили, що послугою можуть скористатися усі без виключення громадяни, а також державні службовці або члени їх сімей при поданні щорічної декларації особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.