Інформаційно-роз'яснювальна робота з платниками податків, які відвідують Центр обслуговування платників Вітовської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області, складається з комплексу заходів, зокрема, з практичних рекомендацій, тренінгів щодо користування електронними сервісами ДПС.
Фахівцями ДПІ систематично проводиться роз'яснювальна робота щодо переваг подання звітності в електронному вигляді, а саме за допомогою сервісу ДПС «Електронний кабінет платника податків», завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до контролюючого органу.
Так, головна державна інспекторка ДПІ Марина Мельник покроково на конкретному прикладі продемонструвала роботу сервісу «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку. Часткове автоматичне предзаповнення декларації здійснюється на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податку, та відомостей про обʼєкти нерухомого чи рухомого майна.
Крім того, фахівчиня звернула увагу відвідувачів, що подати декларацію про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки громадяни можуть також через мобільний застосунок «Моя податкова».
Також податківці поінформували платників про новий зручний сервіс від ДПС України, а саме дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників - електронну чергу. Створена система керування чергами та потоками в ЦОП сприяє коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігає їх скупченню.
Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0-800-501-007. Для попереднього запису необхідно зазначити ЦОП, до якого планується здійснити візит, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.