Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Новоодеській ДПІ проведено «гарячу лінію» з питань використання електронних сервісів ДПС 

опубліковано 02 квітня 2024 о 11:24

Фахівці Новоодеської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області постійно надають кваліфіковані консультації та практичну допомогу з питань оподаткування. 

На черговому сеансі телефонного зв’язку «гаряча лінія» фахівці інспекції відповіли на запитання платників податків щодо використання електронних сервісів ДПС. 

Податківці зазначили, що Електронний кабінет платника податків (далі – Електронний кабінет) – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом. Призначення Електронного кабінету – надати платнику податків можливість реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування у режимі онлайн, суттєво зменшити витрати платників на адміністрування податків і зробити інформацію щодо кожного платника податків доступною та прозорою. 

Окрім цього, під час «гарячої лінії» платники податків отримали також інформацію про роботу мобільного застосунку «Моя податкова», який можна завантажити на телефони, як на платформі Android, так і iOS. 

«Моя податкова» – це простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків з використанням платіжних систем. Тут можна отримати інформацію про адресу реєстрації та фактичне місце проживання; обʼєкти оподаткування; обовʼязок сплатити суму грошового зобовʼязання (ППР); стан розрахунків з бюджетом. 

У додатку доступні функції направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів та подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка).