Отримати інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування та запланувати свій візит до центру обслуговування платників (далі – ЦОП) можна через Контакт-центр ДПС – такі роз’яснення платникам податків надає заступниця начальника ДПІ – начальниця відділу з надання адміністративних та інших послуг Центральної ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області Ірина Сологуб.
Фахівчиня роз’яснила, що Контакт-центр ДПС надає фізичним та юридичним особам: інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДПС; інформацію щодо роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС; інформацію щодо стану обробки звітності, функціонування електронних сервісів ДПС; персоналізовані дані щодо розрахунків з бюджетом, наявності податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску.
Також Контакт-центр приймає: звернення заявників на сервіс «Пульс»; усні звернення громадян; запити на публічну інформацію; інформацію фізичних та юридичних осіб про особу, стосовно якої проводиться перевірка; повідомлення від працівників ДПС та її територіальних органів про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Ірина Сологуб вказала, що відповіді надаються за вибором фізичних та юридичних осіб засобами комунікації (фіксований телефонний зв’язок, мобільний зв’язок, месенджери, електронна пошта).
В інспекції нагадали, що плануючи візит до ЦОП ДПІ, можна скористатись електронною чергою в режимі оnline, тобто здійснити запис на послуги дистанційно. Для цього потрібно зателефонувати до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку) щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі).