Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про особливості користування електронним кабінетом, нарахування земельного податку та МПЗ йшла мова під час «гарячої лінії»

опубліковано 12 серпня 2024 о 16:06

Днями у Миколаївській ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». Платники податків отримали відповіді на питання щодо роботи та подання звітності через сервіс ДПС «Електронний кабінет платника податків» (далі – Електронний кабінет), отримання податкової знижки, тонкощів нарахування земельного податку та мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ).

На запитання платників податків відповідала очільниця податкової інспекції Олена Петровська. 

Фахівчиня зазначила, що основними перевагами використання електронних сервісів ДПС України є економія робочого часу платника податків, відсутність необхідності придбавати бланки звітних документів, уникнення черг, оновлення версій документів звітності, оперативність обробки отриманої інформації, підтвердження подання звітності, постійне оновлення програмного забезпечення, автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів. 

Поряд з цим відмітила, що за допомогою Електронного кабінету платники мають можливість дистанційної роботи  в режимі онлайн, зокрема подати та переглянути подану звітність, перевірити стан розрахунків з бюджетом, зареєструвати програмний РРО. 

Начальниця ДПІ надала практичні рекомендації щодо подання платниками податків звітності в електронній формі, подання повідомлення про об’єкти оподаткування через Електронний кабінет. Нагадала, що платники податків зобов’язані повідомити податкову службу за основним місцем обліку про усі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, за формою № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після їх реєстрації та відкриття. 

Крім того, у ході розмови Олена Петровська розповіла про використання права на податкову знижку та роз’яснила порядок заповнення та терміни подання декларації про майновий стан і доходи. Зауважила, що разом з декларацією необхідно надати  платіжні та розрахункові документи, зокрема квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, із зазначенням особи, яка звернулася за податковою знижкою, копії договорів за їх наявності, в яких обов’язково повинно бути відображено вартість послуг і строк оплати за такі послуги.  

Окремо розглянуто питання щодо нарахування та сплати земельного податку і МПЗ.

В інспекції нагадують, що детально ознайомитися з інформацією про електронні сервіси ДПС можна за покликаннями: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/, https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/e-kabinet/.

З новинами податкового законодавства можна оперативно ознайомитись, підписавшись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Миколаївській області: https://www.facebook.com/tax.mykolaiv/