Черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» у Миколаївській ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області провела заступниця начальника ДПІ - начальниця відділу надання адміністративних послуг Сілочі Лариса.
Серед основних питань, поставлених додзвонювачами, – особливості податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, критерії відбору до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства та переваги для таких платників. Крім того, актуальним для суб’єктів господарювання було питання щодо справляння військового збору, зміни категорії платників, ставок податку та термінів сплати.
Також, додзвонювачів цікавили питання щодо порядку отримання адміністративних послуг, зокрема реєстраційного номеру облікової картки платника, довідки про доходи громадян та реєстрації РРО/ПРРО.
При цьому, Лариса Сілочі наголошувала на можливості зручного та безпечного отримання усіх послуг онлайн через сучасні електронні сервіси ДПС, у тому числі із застосуванням сервісу «Електронна черга».
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», надано вичерпні роз’яснення згідно з нормами чинного податкового законодавства.