Фахівці Центру обслуговування платників податків Первомайської ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області продовжують активну роботу з надання якісних адміністративних послуг та підвищення рівня податкової культури серед громадян і суб’єктів господарювання.
Упродовж 9 місяців 2025 року працівниками Центру обслуговування платників надано понад 15,2 тисячі адміністративних послуг. Найбільш запитуваними залишаються послуги з видачі реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7978, надання витягів із реєстру платників єдиного податку – 1165, реєстрації РРО, ПРРО, книг обліку розрахункових операцій – 1400, а також приймання податкової звітності.
Особливу увагу у вересні приділено роз’яснювальній роботі щодо подання заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет платника. Під час особистого прийому, консультацій засобами телефонного зв’язку та в електронному вигляді податківці інформували платників про переваги дистанційного способу взаємодії з податковими органами.
Платникам роз’яснено алгоритм подання відповідної заяви, що у подальшому дозволить отримувати документи від контролюючого органу в електронному вигляді – швидко, зручно та без необхідності відвідування податкової інспекції. Це сприяє економії часу, забезпечує безпечний обіг документів та відповідає сучасним вимогам цифровізації державних послуг.
Разом з цим, фахівці знайомили відвідувачів з роботою Офісу податкових консультантів, який розпочав роботу на початку вересня поточного року. Офіс податкових консультантів – це надійний та ефективний помічник щодо комплексного вирішення податкових питань.
Первомайський центр обслуговування платників і надалі працюватиме над удосконаленням сервісного обслуговування, забезпеченням оперативності та доступності адміністративних послуг для кожного відвідувача.