Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В Миколаївській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Про право громадян на податкову знижку»

опубліковано 21 жовтня 2025 о 13:52

Наприкінці минулого тижня у Миколаївській ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Про право громадян на податкову знижку». На запитання платників податків відповідав начальник податкової інспекції  Юрій Пруткевич.

Під час спілкування посадовець поінформував, що для оформлення податкової знижки необхідно подати основні документи:  копія паспорта; довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку; довідка про заробітну плату, отриману протягом звітного року; копії документів, що підтверджують сплату (квитанції, платіжні доручення тощо);  документ, що підтверджує ступінь споріднення (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб), якщо витрати здійснено на користь члена сім’ї.

Відповідаючи на питання додзвонювачів, керівник інспекції підтвердив право громадян на податкову знижку за понесеними у 2024 році витратами на навчання, сплату відсотків за іпотечним кредитом та для внутрішньо переміщених осіб – за витратами на оренду житла. 

Крім того, податківець повідомив, що підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається до 31 грудня 2025 року (включно). Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався  правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Під час сеансу «гарячої лінії» Юрій Пруткевич надав відповіді на інші питання, які цікавили платників податків, та наголосив  на перевагах подання декларації в електронному вигляді через Електронний кабінет платника та мобільний застосунок «Моя податкова», зазначивши, що сучасний сервіс Електронний кабінет платника дозволяє взаємодіяти з податковою службою дистанційно, без особистих візитів до служби. В умовах теперішніх викликів функціонал Е-кабінету постійно оновлюється з урахуванням потреб платників.