Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Належні умови забезпечення безбар’єрності для надання адміністративних послуг створено у Миколаївській ДПІ

опубліковано 31 жовтня 2025 о 15:32

У Миколаївській ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївській області під час зустрічей з платниками податків розповідають про безбар’єрність як запоруку якісної взаємодії з платником. 

У ході чергового заходу головна державна інспекторка Миколаївської ДПІ Катерина Романчук зазначила, що податкова служба прагне забезпечити зручний і рівний доступ до адміністративних послуг для усіх категорій платників незалежно від віку, статі чи стану здоров’я. Приміщення центрів обслуговування мають бути доступними для людей з інвалідністю та батьків із дитячими візочками. 

Фахівчиня звернула увагу, що обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом усіх етапів отримання послуг. Ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача є пріоритетом комунікацій з платниками.

Окрему увагу податківця приділила розвитку цифрових сервісів, які покликані зробити взаємодію з податковою максимально зручною, зокрема через Електронний кабінет платника, чат-боти,  платформу «Моя податкова». Йдеться не лише про технічну доступність, а й про проведення постійної інформаційно-роз’яснювальної роботи для платників, аби цифрові інструменти були зручними та зрозумілими для всіх. Такі технології дозволяють громадянам отримувати послуги без необхідності відвідування податкових органів, у зручний для них спосіб і в комфортних умовах. Водночас працівники служби готові консультувати, допомагати в освоєнні нових інструментів і долати можливі бар’єри в комунікації. 

Також, обговорено питання про право на податкову знижку, правила заповнення платіжних інструкцій на сплату податків і зборів, легалізацію трудових відносин, аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року та переваги використання системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризики) в Державній податковій службі України.

Разом з цим, податківиця повідомила, що з жовтня поточного року запроваджено сервіс УТОГ із перекладу жестової мови. Відтепер відвідувачі з порушенням слуху можуть отримати консультаційну допомогу та роз’яснення з питань оподаткування у зручний для них спосіб – за участю перекладача жестової мови. Сервіс надається за підтримки Українського товариства глухих (УТОГ), що сприяє ефективній комунікації між працівниками податкової служби та громадянами з інвалідністю по слуху. Скористатися послугою можна відсканувавши QR-код, який надає доступ до відеозв’язку з професійним перекладачем УТОГ.