У Миколаївській ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Адміністративні послуги: актуальні питання».
На запитання платників відповідала заступниця начальника - начальниця відділу надання адміністративних послуг Миколаївської ДПІ Лариса Сілочі.
Найбільше питань стосувалися порядку надання конкретних адміністративних послуг, зокрема, отримання реєстраційного номеру облікової картки платника дитині, обов’язку громадян щодо своєчасного внесення зміни до облікових даних платника в Єдиному державному реєстрі фізичних осіб, видачі довідки про доходи тощо.
Також платників цікавило питання щодо відновлення реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв’язку з втратою або пошкодженням цього документа. Фахівчиня роз’яснила, що для відновлення реєстраційного номера потрібно подати до податкового органу за місцем реєстрації або за новим місцем проживання заяву за формою № 5ДР, а також додати паспорт і витяг з реєстру територіальної громади про місце проживання. Заяви обробляються протягом трьох робочих днів, після чого документ можна отримати особисто, пред’явивши паспорт. За потреби це можна зробити і в будь-якому іншому підрозділі ДПС.
Особливу увагу під час «гарячої лінії» було приділено питанню щодо можливостей використання Е-сервісів - «Електронного кабінету платника» та мобільного застосунку «Моя податкова», за допомогою яких авторизовані платники мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення -рішення про суми нарахованих їм податкових зобов’язань, перевірити стан розрахунків з бюджетом і отримати відомості про виплачені доходи, подати податкову декларацію на отримання податкової знижки, повідомити про зміни в облікових даних тощо.
Лариса Сілочі наголосила, що Державна податкова служба України впроваджує принципи безбар’єрності та цифрової доступності і проінформувала додзвонювачів про переваги здійснення листування з податковими органами в електронному вигляді та про порядок подання платниками заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.