Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У зв’язку з карантином на Миколаївщини змінено режим роботи Центрів обслуговування платників

опубліковано 18 березня 2020 о 16:07

Здоров’я та безпека платників – головний пріоритет у роботі Головного управління ДПС у Миколаївській області. У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередження інфікування і поширення вірусних інфекцій ДПС Миколаївщини рекомендує платникам утриматися від відвідування Центрів обслуговування платників (далі - ЦОП) та місць прийому відвідувачів у ДПІ, де ЦОП не створено, без нагальної потреби.

На період  карантину режим роботи ЦОП  та ДПІ Головного управління ДПС Миколаївській області змінюється:

- ЦОПи №1 та №2 ДПІ у м. Миколаєві Миколаївського управління, ЦОП Вознесенської ДПІ Вознесенського управління,  ЦОПи  Южноукраїнської та Первомайської ДПІ Южноукраїнського управління,  ЦОП Баштанської ДПІ Баштанського управління, ЦОПи Очаківської та Вітовської ДПІ  Очаківського управління працюють з 10 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., з обідньою перервою, та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10-15 хв.;

- ЦОП №3 ДПІ у м. Миколаєві Миколаївського управління та інші ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області - з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10-15 хв.).

Звертаємось до платників податків з проханням не створювати скупчення людей у ЦОП. У період карантину гранична кількість платників податків, які можуть знаходитись у приміщенні ЦОП має відповідати такому співвідношенню: 1 працівник ЦОП – 1 відвідувач. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метри). За можливості користуйтесь захисною маскою та дезінфікуючими засобами.

Крім того, повідомляємо, що платники податків мають змогу звернутися до ЦОП за телефоном:

ЦОП №1 ДПІ у м. Миколаєві Миколаївського управління ГУ ДПС у Миколаївській області (Заводський та Центральний райони м. Миколаєва) : (0512) 37-90-45, (0512) 37-90-38, (0512) 37-90-20,;

ЦОП №2 ДПІ у м. Миколаєві Миколаївського управління ГУ ДПС у Миколаївській області (Інгульський район м. Миколаєва): (0512) 23-64-83, (0512)23-03-29, (0512) 23-41-87, (0512) 44-50-82;

ЦОП №3 ДПІ у м. Миколаєві Миколаївського управління ГУ ДПС у Миколаївській області (Корабельний район м. Миколаєва): (0512) 64-02-07;

ЦОП Вознесенської ДПІ Вознесенського управління ГУ ДПС у Миколаївській області: (05134) 3-21-66,  (05134) 3-24-60;

ЦОП Первомайської ДПІ Южноукраїнського управління ГУ ДПС у Миколаївській області: (05161) 4-33-16, 4-36-78, 5-48-86; 

ЦОП Баштанської ДПІ Баштанського управління ГУ ДПС у Миколаївській області: (05158) 2-84-36;

ЦОП Южноукраїнської ДПІ Южноукраїнського управління ГУ ДПС у Миколаївській області: (05136) 5-69-29, 5-75-69;

ЦОП Вітовської ДПІ Очаківського управління ГУ ДПС у Миколаївській області: (0512) 64-48-53;

ЦОП Очаківської ДПІ Очаківського управління ГУ ДПС у Миколаївській області: (05154) 3-03-69.

Контактні телефони структурних підрозділів ДПС Миколаївської області розміщення на субсайті ГУ ДПС у Миколаївській області, за посиланням: https://mk.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/

Головне управління ДПС у Миколаївській області звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.

Нагадуємо, що на період карантину для отримання адміністративних та інших послуг можна використовувати електронні сервіси ДПС, зокрема Електронний кабінет платника податків  (cabinet.tax.gov.ua).

Працівники Контакт-центру ДПС України, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0800-501-007 (напрямок 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. в черговому режимі.

Дякуємо за розуміння ситуації, що склалась. Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточуючих! Бережіть себе та своїх близьких!