Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Понад 106 тисяч адміністративних послуг отримали в платники податків Миколаївщини

опубліковано 26 листопада 2020 о 08:21

У Центрах обслуговування платників Миколаївської області (далі – ЦОП) створено належні умови для обслуговування платників податків та громадян, які бажають отримати податкові консультації та інші адміністративні послуги.

Слід зазначити, що стратегічною метою створення ЦОП є забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг, здійснення інноваційних кроків у напрямі підвищення якості обслуговування громадян та бізнесу, удосконалення існуючих послуг та впровадження нових, переважно електронних сервісів.

ДПС Миколаївщини створено умови для забезпечення комфортного обслуговування платників податків у ЦОП.

У січні –жовтні 2020 року ДПС Миколаївщини надано платникам 106,5 тисяч адміністративних послуг, в тому числі у ЦОП – 57, 6 тисячі.

Найчастіше громадяни зверталися до ЦОП за послугою щодо видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (понад 32 тис. осіб), щодо видачі відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (понад 21 тис. осіб).

Нагадуємо, що Рішенням Державної комісії з питання техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 15.10.2020 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, (із змінами внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 12.08.2020 №712, від 26.08.2020 №760,  від 27.08.2020 №757), 23.10.2020 оновлено рівні епідемічної небезпеки поширення COVID-19 та установлено: починаючи з 00:00 години 26.10.2020 року «червоний»  рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 на території міста Миколаєва.

З метою профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом працівників ГУ ДПС в області, які здійснюють обслуговування платників в Центрах обслуговування платників (далі - ЦОП) та держподатінспекціях, де ЦОП не створено (далі - ДПІ) міста Миколаєва, з 26 жовтня 2020 року на період запровадження надзвичайної ситуації та введення додаткових обмежувальних заходів, направлених на запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом, зупинено роботу ЦОП та ДПІ, прийом платників здійснюється за окремим графіком у режимі онлайн.

Для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності запис на прийом платників за телефонами:

ЦОП Центральної ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області (Заводський та Центральний райони м. Миколаєва): (0512) 37-90-45, (0512) 37-90-38, (0512) 37-90-20;

ЦОП №1 Інгульскої ДПІ у ГУ ДПС у Миколаївській області (Інгульський район м. Миколаєва): (0512) 23-64-83, (0512)23-03-29, (0512) 23-41-87, (0512) 44-50-82;

ЦОП №2 Інгульскої ДПІ у ГУ ДПС у Миколаївській області (Корабельний район м. Миколаєва): (0512) 64-02-07;

ЦОП Вітовської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області: (0512) 64-48-53;

Миколаївська ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області: (0512) 48-06-13,48-06-16, 48-06-12.

Нагадуємо контактні дані Головного управління ДПС у Миколаївській області:

- електронна адреса для направлення листів та запитів на публічну інформацію: mk.official@tax.gov.ua

-електронна адреса, за якою громадянин може викласти своє звернення: mk.zvernennya@tax.gov.ua

Головне управління ДПС у Миколаївській області з метою запобігання поширення вірусу COVID-19 закликає платників за можливості, обмежити відвідування Центрів обслуговування платників Миколаївщини та користуватись електронними сервісами ДПС для подання звітності та сплати податків, зокрема Електронний кабінет платника податків  (cabinet.tax.gov.ua).