
З метою обговорення питань, які виникають у структурних підрозділів ГУ ДПС у Миколаївській області під час виконання функціональних повноважень, 21 квітня, в.о. заступника начальника ГУ ДПС у Миколаївській області Ольгою Купчишиною проведено online-конференцію на платформі ZOOM.
У конференції також взяли участь начальник управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС у Миколаївській області Галина Боненко, заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податку на майно та місцевих зборів з фізичних осіб управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС у Миколаївській області Сергій Рудницький, начальники ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області, начальники Центрального, Інгульського, Баштанського, Вітовського, Очаківського, Вознесенського, Южноукраїнського та Первомайського відділів податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС у Миколаївській області.
Під час конференції обговорено питання щодо підписання документів, відповідно до наданих керівникам ДПІ повноважень, та повноважень наданих структурним підрозділам управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС у Миколаївській області.
Ключовим питанням порядку денного конференції стало обговорення організації роботи щодо проведення кампанії декларування громадянами доходів, отриманих у 2020 році. «На сьогоднішній день кампанія декларування перебуває на завершальному етапі. Тому ми маємо активізувати роботу щодо максимального залучення громадян до декларування минулорічних доходів та сплати відповідних податків і зборів до бюджету», - зазначила Ольга Купчишина.
Окрему увагу під час конференції приділено обговоренню стану роботи щодо нарахування земельного податку, орендної плати, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки громадянами за 2020 рік.
За словами Ольга Купчишиної, проведення подібних конференцій набуває особливої актуальності у період пандемії. «Керівництво ГУ ДПС у Миколаївській області завжди готове надати необхідну допомогу та підтримку структурним підрозділам, з метою ефективного виконання завдань щодо адміністрування податків та сервісного обслуговування платників. Але, в умовах карантинних обмежень, проводити робочі наради у звичайному режимі не видається можливим. Саме тому, ми плануємо продовжувати практику проведення online-конференцій щодо оперативного вирішення робочих питань. Це зручно, сучасно та ефективно», - запевнила Ольга Купчишина.