Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Ольга Купчишина:«ДПС у Миколаївській області підтримує практику відкритого спілкування з платниками податків»

опубліковано 19 травня 2021 о 15:46

Податкова служба завжди відкрита до спілкування з бізнесом і громадськістю. Про це повідомила в. о. заступника начальника Головного управління ДПС у Миколаївській області Ольга Купчишина під час робочого візиту до Центральної ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області.

«Основним принципом роботи податкової служби Миколаївщини є прозоре і відкрите спілкування з бізнесом та громадськістю. Платники податків прагнуть бути почутими, саме тому після жорстких карантинних обмежень нами поновлено практику організації виїзних робочих зустрічей. Сьогодні ми проводимо першу зустріч у Центральній ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області. Ми завжди готові почути конструктивну критику, а також допомоги платникам у вирішенні проблем, що виникають у сфері оподаткування на місцях. Лише у співпраці з платниками податків ми зможемо побудувати якісну сервісну службу європейського зразка», - переконана Ольга Купчишина.

Під час візиту Ольга Купчишина поспілкувалась з платниками податків щодо сервісного обслуговування, яке вони отримують у Центральній ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області. Платників проінформовано про оподаткування доходів фізичних осіб,  порядок отримання податкової знижки.

Окрему вагу під час спілкування з платниками податків Ольга Купчишина приділила популяризації системи електронного звітування. Зокрема, Ольга Купчишина зазначила, що ДПС прагне до стовідсоткової діджиталізації податкових сервісів. «Ми маємо створити максимальну відстань у хорошому сенсі цього слова між податкової службою та платниками. Люди мають контактувати з інформаційними продуктами, а не податківцями. Цифровізація, електронізація та діджиталізація допомагають звести до мінімуму контакти платників та державних службовців, що у свою чергу означає зменшення корупційних ризиків на всіх рівнях та напрямах, а в умовах сьогодення – убезпечить власне здоров’я та здоров’я оточуючих. Крім того, електронні сервіси – це зручно та сучасно».

Слід зазначити, що платники позитивно оцінили практику відкритого спілкування з керівництвом податкової служби області, зазначивши, що під час таких заходів можливо оперативно розглянути проблемні питання, які турбують бізнес.