Питання ефективності та якості обслуговування платників – це один з основних пріоритетів діяльності ГУ ДПС у Миколаївській області, який визначає партнерський рівень відносин між суб’єктами господарювання. Саме тому, підтримці зворотнього зв’язку з платниками щодо якості наданих ним послуг працівниками ЦОП приділяється значна увага.
З метою вивчення думки про якість обслуговування платників податків в приміщенні Інгульської ДПІ 21 травня проведено чергову робочу зустріч в. о. заступника начальника Головного управління ДПС у Миколаївській області Ольги Купчишиної з суб’єктами господарювання та платниками податків.
«Щодня працівники ДПС Миколаївщини працюють над створенням комфортних умов для відвідувачів Центрів обслуговування платників. У ЦОП громадяни можуть отримати консультаційні та адміністративні послуги: подати звітність, оформити документи, отримати всі необхідні довідки з мінімальною витратою часу», - зазначила Ольга Купчишина.
При спілкуванні з платниками податків Ольга Купчишина акцентувала увагу відвідувачів ЦОП на перевагах подання звітності в електронному вигляді за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника». За її словами, фахівці ДПС у Миколаївській області завжди готові надти професійну консультаційну підтримку з приводу використання електронних сервісів. Крім того, зала ЦОП обладнана необхідною комп’ютерною технікою, а також покриттям Wi-Fi.
Під час зустрічі з платниками податків Ольга Купчишина відповідала на запитання щодо особливостей сплати майнових податків у 2021 році, заборогованості по податкам і зборам, реєсрації РРО, отримання довідок підтвердження статусу податкового резидента.