З 25 серпня 2021 року Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі - Надавач) приєднався до застосунку «ДІЯ».
Це дає можливість всім фізичним особам звернутись до Надавача для отримання кваліфікованого електронного підпису чи печатки, без надання копій паперових документів, що значно спрощує отримання даної послуги.
Як це працює?
1. У власника повинен бути відображений паспорт громадянина України або паспорт громадянина України для виїзду за кордон у застосунку «ДІЯ», версії не нижче 2.0. Копію одного з документів можна надати за допомогою функції «ШЕРІНГ» застосунку «ДІЯ».
Для цього необхідно продиктувати штрих-код та підтвердити передачу даних з «Дії».
2. Пройти ідентифікацію за допомогою електронного паспорта.
3. Отримати електронний кваліфікований підпис чи печатку.
Це дуже зручно та займає всього декілька хвилин.
Всю інформацію розміщено на сайті acskidd.gov.ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”