Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Який алгоритм дій для подання заяви за ф. № 5ДР стосовно малолітньої особи (до 14 років) про зміну даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків?

опубліковано 30 грудня 2021 о 09:13

Головне управління ДПС у Миколаївській області інформує, що для внесення змін до облікових даних стосовно малолітньої особи (до 14 років) (зміна ПІБ, реєстрації місця проживання, тощо) одному з батьків необхідно:

1. Заповнити, протягом місяця з дня виникнення змін, заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. 5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 із змінами та доповненням) на дитину віком до 14 років та подати її:

– до контролюючого органу (далі – податковий орган) за місцем його реєстрації;

– до будь-якого податкового органу якщо тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Для заповнення Заяви за ф. 5ДР використовуються дані свідоцтва про народження дитини, паспорта одного з батьків з відміткою про реєстрацію місця проживання/перебування та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, така особа пред’являє:

довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру та видані документи, що складається у формі витягу;

довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Єдиного державного демографічного реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;

довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів).

2. Звернутися до податкового органу, до якого подавалась Заява за ф. 5ДР, для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі.

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі малолітньої особи, видається одному з батьків у разі пред’явлення: свідоцтва про народження дитини, паспорта одного з батьків з відміткою про реєстрацію місця проживання/перебування, в окремих випадках: довідки про реєстрацію місця проживання/перебування, якщо інформація про реєстрацію місця проживання/перебування відсутня в документах, що посвідчують особу одного з батьків, або така інформація не співпадає з паспортними даними батька/матері, який/яка подає відповідну заяву.

Термін видачі документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі: до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання; до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.

Нагадуємо, що спілкуватися з Податковою службою та отримувати більше цікавої інформації можна дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX», на сторінках у мережі Facebook – www.facebook.com/TaxUkraine (сторінка ДПС України) та www.facebook.com/tax.mykolaiv (сторінка ГУ ДПС у Миколаївській області).