Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комунікаційна податкова платформа – це оперативна комунікація з бізнесом

опубліковано 17 травня 2023 о 09:02

Державна податкова служба Миколаївщини продовжує політику відкритості та прозорості у своїй діяльності та використовує результативні формати співпраці з платниками. 

Ефективним способом оперативного розгляду проблемних питань бізнес-спільноти та громадськості є спілкування через комунікаційну податкову платформу, яка діє в ДПС. Такий формат зв’язку набуває популярності серед платників, про що свідчить аналіз кількості звернень. 

Так, починаючи з кінця березня 2023 року на електронну скриньку комунікаційної податкової платформи, що діє у Головному управлінні ДПС у Миколаївській області, надійшло 13 звернень. На усі звернення надано змістовні та вичерпні відповіді. 

Пропонуємо представникам бізнесу та інститутам громадянського суспільства з питань щодо застосування податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи Державної податкової служби України, а також з пропозиціями щодо проведення необхідних заходів за участі податківців Миколаївщини, звертатися на поштову скриньку комунікаційної податкової платформи ГУ ДПС у Миколаївській області (електронна скринька: mk.ikc@tax.gov.ua) та на «гарячі» лінії з питань оподаткування за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial.

У свою чергу зазначаємо, що громадяни можуть звернутися до податкової служби Миколаївської області на електронну пошту: mk.zvernennya@tax.gov.ua. Усі отримані письмові звернення розглядаються фахівцями ДПС у встановлений законом термін.

Нагадуємо, що одним із найзручніших електронних сервісів ДПС є «Електронний кабінет платника податків», за допомогою якого платники можуть спілкуватися з податковою службою у будь-який час.

Шановні платники та громадяни! Обирайте для себе зручний спосіб спілкування з податківцями області.