Одним із пріоритетних напрямків в організації роботи Головного управління ДПС у Миколаївській області є своєчасне та кваліфіковане реагування на проблеми, порушені в зверненнях громадян, та оперативне вжиття заходів, які запобігатимуть надходженню скарг та створенню конфліктних ситуацій.
З метою всебічного розгляду питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях, ДПС Миколаївщини систематично вживає низку заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян. Перш за все - це уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до ГУ ДПС у Миколаївській області, проводиться робота щодо покращення якості їх розгляду та здійснюється постійний аналіз питань, порушених у зверненнях.
Аналіз роботи зі зверненнями громадян засвідчив, що за 5 місяців 2023 року до ДПС у Миколаївській області надійшло 46 письмових звернень (у тому числі 4 колективних) в межах Закону України «Про звернення громадян», з них: засобами поштового зв’язку або передані особисто – 29 звернень; з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення) - 17 звернень.
Найчастіше у письмових зверненнях громадяни порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків, вжиття контрольно-перевірочних заходів, сплати податку на майно, відмови в отримані реєстраційних номерів облікових карток платників податків, отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків та інше.
На всі звернення громадян було надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів та відповідно до чинного законодавства.
Звертаємо увагу, що звернення в межах Закону України «Про звернення громадян» можна надіслати до ГУ ДПС у Миколаївській області:
Поштою або особисто чи через уповноважену особу на адресу: вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001;
з використанням мережі Internet або засобами електронного зв’язку на електронну адресу mk.zvernennya@tax.gov.ua. Письмове звернення з підписом громадянина надсилається у вигляді сканкопії чи фотокопії або підписане за допомогою кваліфікованого електронного підпису.