Головне управління ДПС у Миколаївській області вкотре нагадує платникам податків про ефективність електронних сервісів ДПС. Сервіси запроваджено з метою забезпечення комфорту та зручності платників у спілкуванні з податковою службою.
Використання електронних сервісів надає багато переваг, зокрема це економія часу та витрат, відсутність черг, доступність, оперативність, актуальність, дистанційність. Тобто, не виходячи з дому чи перебуваючи в будь-якому іншому місці, платник податків має змогу вирішити переважну більшість питань з ДПС в режимі онлайн.
Розглянемо найпопулярніший із сервісів податкової служби – «Електронний кабінет платника податків» (далі – Електронний кабінет). Зазначений сервіс задовольняє більшість потреб платників, адже має широкий функціонал. Вхід до сервісу здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua, або безпосередньо через вебпортал ДПС (https://tax.gov.ua).
За допомогою Електронного кабінету громадяни можуть переглянути стан розрахунків та звітність, надіслати запит про суми виплачених доходів, подати заяву про внесення змін до ДРФО (5ДР) та податкову декларацію, а також зареєструватися волонтером та виконати ще багато інших функцій. Підприємці у свою чергу можуть переглянути інформацію про контрагента, стан розрахунків та звітність, а також отримати доступ до системи електронного адміністрування ПДВ та Єдиного реєстру податкових накладних тощо.
Також платники мають змогу скористатися інформацією з реєстрів, які доступні в Електронному кабінеті:
Реєстр платників єдиного податку;
Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій;
Реєстр неприбуткових установ та організацій;
Дані реєстру платників ПДВ.
Електронний кабінет надає доступ до сервісів з пошуку фіскального чека та марки акцизного податку.
Як ви уже переконалися, використання електронних сервісів ДПС має безліч переваг, а в умовах воєнного стану головною перевагою є безпека кожного платника.
Тож бережіть себе та рідних і спілкуйтеся з податковою службою дистанційно!