Вирішуйте питання з податковою службою за допомогою комунікаційної податкової платформи.
Нагадуємо, що для оперативного вирішення питань в Головному управлінні ДПС у Миколаївській області створено окрему електронну скриньку: mk.ikc@tax.gov.ua, на яку можна надіслати запит або звернення, в якому необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення, а також вказати номер телефону або e-mail для зворотного зв’язку - надання відповідей. Звернення оформлюється відповідно до встановлених вимог документування, зокрема в обов’язковому порядку зазначається адресат, дані відправника та інші реквізити. Лист повинен містити підпис особи, яка звертається із запитом, або її уповноваженої особи.
Після отримання листа із запитувачем зв’яжеться координатор платформи для визначення формату надання відповіді.
Тож долучайтеся до роботи комунікаційної податкової платформи та оперативно отримайте кваліфіковані відповіді спеціалістів з питань податкового законодавста.