Головне управління ДПС у Миколаївській області нагадує, що Законом України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» створено посаду «комплаєнс-менеджера» – посадової особи податкового органу, яка буде відповідальна за взаємодію з платниками податків.
Особистий комплаєнс-менеджер – це повністю нова роль у системі податкового обслуговування, покликана допомогти бізнесу уникати податкових помилок та ризиків. Це своєрідний «податковий радник», який допомагає підприємцям залишатися на правильному шляху і впевнено будувати свої фінансові плани.
Комплаєнс-менеджер не лише поінформує про вимоги та обмеження у законодавстві, але й допоможе розробити найкращі стратегії виконання податкових зобов'язань та усунення потенційних ризиків порушення податкового законодавства. Це включає детальний аналіз фінансових операцій, пошук інструментів державної підтримки, якими може скористатися платник. Також за необхідності комплаєнс-менеджер надасть усну податкову консультацію.
Уся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини електронного кабінету. Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів.
Звертаємо увагу, що основними завданнями комплаєнс-менеджера є:
передбачення податкових ризиків – аналіз фінансової діяльності підприємств для виявлення потенційних податкових ризиків;
запобігання порушенням – розроблення рекомендацій і проведення консультацій із метою запобігання можливим порушенням податкового законодавства;
мінімізація ризиків – розроблення стратегій для мінімізації існуючих податкових ризиків;
консультації та підтримка – надання індивідуальних консультацій підприємствам щодо податкових питань.