Головне управління ДПС у Миколаївській області нагадує про роботу комунікаційної податкової платформи, яка запроваджена для активізації діалогу податківців з бізнес-спільнотою та громадськістю. Комунікаційна податкова платформа є майданчиком для ефективного спілкування платників податків з податківцями.
Представники інститутів громадянського суспільства та бізнесу можуть звернутися на електронну скриньку платформи mk.ikc@tax.gov.ua з питань щодо застосування податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи Державної податкової служби України, а також з пропозиціями щодо проведення необхідних заходів за участі фахівців податкової служби Миколаївщини.
У запиті або зверненні необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення, а також вказати номер телефону або e-mail для зворотного зв’язку – надання відповідей. Звернення оформлюється відповідно до встановлених вимог документування, зокрема в обов’язковому порядку зазначається адресат, дані відправника та інші реквізити. Лист повинен містити підпис особи, яка звертається із запитом, або її уповноваженої особи. Після отримання листа з адресантом оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату надання відповіді.
Ефективна та злагоджена співпраця податківців області з бізнесом та громадськістю сприяє оперативному вирішенню проблемних питань, що в результаті забезпечує стабільний розвиток регіону та держави в цілому.
Більш детально про роботу комунікаційної податкової платформи можна дізнатися у пресслужбі ДПС Миколаївщини за телефоном (0512) 50-18-09.
Також платники податків для отримання роз’яснень або консультацій можуть скористатися телефонами «гарячих ліній», розміщених на сайті Головного управління ДПС у Миколаївський області за посиланням: https://mk.tax.gov.ua/kontakti/.
Податківці Миколаївщини завжди відкриті до діалогу. Разом наближаємо Перемогу!