Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Робота з впровадження в ДПС Миколаївщини безбар’єрності триває: Робоча зустріч із соціальними партнерами та представниками громадської організації

опубліковано 12 червня 2025 о 14:55

Податкова служба продовжує роботу у напрямку створення безбар’єрного простору на засадах рівності, недискримінації, доступності та інклюзії, з дотриманням принципів доступності та рівного сервісу для усіх платників.

Головне управління ДПС у Миколаївській області прагне забезпечити безперешкодний доступ до приміщень служби для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення задля того, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. 

У рамках впровадження стратегії безбар’єрності за сприяння керівниці Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю Ірини Чекарь відбулася зустріч заступниці начальника Головного управління ДПС у Миколаївській області Ольги Купчишиної, начальниці управління податкових сервісів ГУ ДПС у Миколаївській області Тетяни Добренецької з в. о. голови Громадської організації «Миколаївська обласна організація українського товариства глухих» Ігорем Ревенком та в. о. голови Миколаївської територіальної організації УТОГ, перекладачкою жестової мови Юлією Ревенко.

Податківці детально розповіли про податкові послуги, які можна отримати у центрах обслуговування платників та державних податкових інспекціях області, а також ознайомили присутніх з алгоритмом отримання податкової знижки за навчання та перевагами користування електронними сервісами ДПС.

У свою чергу, Ігор Ревенко презентував учасникам заходу Сервіс УТОГ, за допомогою якого авторизовані користувачі можуть отримати послуги сурдоперекладача. Очільник організації на практичному прикладі продемонстрував роботу сервісу та підтвердив його зручність та комфортність. Поряд з цим, запропонував фахівцям податкової служби стати користувачами сервісу та використовувати його у центрах обслуговування платників під час звернень людей із порушеннями слуху.

Спілкування відбувалося у теплій атмосфері взаємоповаги та у форматі конструктивного діалогу, у результаті чого сторони досягли домовленостей щодо подальшої співпраці з метою створення на Миколаївщині ефективного безбар’єрного середовища для усіх учасників суспільних відносин.

Працюємо разом злагоджено далі, адже безбар’єрність – це коли зручно усім без винятку!