Головне управління ДПС у Миколаївській області наголошує, що податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
ДПС вживає заходи щодо створення безбар’єрного простору на засадах рівності, недискримінації, доступності та інклюзії, рівного сервісу для усіх платників.
Безбар’єрність – загальний підхід до формування та імплементації державної політики для забезпечення безперешкодного доступу всіх груп населення до різних сфер життєдіяльності. Безбар’єрним середовищем визнається простір необмежених можливостей, в якому відсутні дискримінація, соціальні упередження та стереотипи, враховуються інтереси та потреби кожного громадянина.
Зокрема податкова служба забезпечує безбарʼєрність шляхом вільного доступу до онлайн-сервісів. Найпопулярнішими ресурсами є вебпортал ДПС та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС адаптовані для людей із порушенням зору та Контакт-центр ДПС, який надає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування.
Поряд з цим, забезпечується доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення – при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг.
Фахівці служби ввічливо та уважно ставляться до кожного відвідувача – обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом усіх етапів отримання послуг.
Податкова – це сервіс, а не стрес!
Дізнатися більше про безбар’єрність можна на сайті ДПС за покликанням: https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/diznaysya-bilshe-pro-bezbarernist/. Тут міститься довідник безбар'єрності – гід з толерантної взаємодії – із словником коректних визначень та розділами, які враховують контекст війни зокрема; гайд безбар’єрних подій; майданчик спільноти «Бізнес без бар’єрів»; платформа «Ти як?».